Faraona

20/9/09

faraona


7 σχόλια:

Σοφία Αρμελινιού είπε...

Συγχαρητήρια και πάλι! Τα έργα σου είναι πραγματικά μοναδικά!Πολύ ωραία και η ιδέα της παρουσίασης για όλους εμάς που δε μπορούμε να έρθουμε!
Πάντα επιτυχίες!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Εντυπωσιακότατα όλα!!
Ομολογώ όμως ότι οι γαλάζιες αποχρώσεις μου άρεσαν περισσότερο!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

faraona είπε...

Eλενα σ ευχαριστω πολυ κορίτσι μου...ειμαι κι εγω στο γαλάζιο ακόμη οπως κι εσυ...η θάλασσα βλέπεις...φιλια!

Artanis είπε...

Πολύ όμορφα όλα, Φαραώνα μου...Είμαι σίγουρη οτι έσκισες...
Καλημέρα και καλή βδομάδα από ΝΖ...

faraona είπε...

Artanis μου
καλά πήγα
ειμαι ικανοποιημένη και ευχαριστημένη.Πώ για άλλα τώρα ....με τρώει το σκουλίκι κι εμένα ...ξέρεις εσυ!
Φιλιά πολλά κοριτσάκι και νάσαι καλά εκει στην αλλη ακρη του πλανήτη!

kiki είπε...

Τέλεια! Και όνομα που τους άξιζαν!

faraona είπε...

Κικι μου ευχαριστω βρε!Φιλάκι!

Συνολικές προβολές σελίδας

Τα Αλατισμένα/5

Kαλώς τους!!!

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Κι έφαγον οι ακίνητοι την πάσα μου κίνηση. .

View My Stats
Κοινοποιήστε το στο Facebook
Share |

FEEDJIT Live Traffic Feed