Faraona

29/8/09

Eκθεση χειροποίητου κοσμήματος-Φαραώνα 2009

6 σχόλια:

anepidoti είπε...

ξενυχτάμε φιλενάδα μετά εκθέσεως ξεχωριστής!
τι φοβερά κόλπα είναι αυτά; πολύ μου ήρεσε!
δεν συζητώ για τα χρυσά σου χεράκια!
σμουτς! καλό ξημέρωμα!

faraona είπε...

Αχ κι εσυ στο ξενύχτι απόψε ε?κι εγω μετά τις 4 κοιμήθηκα...φχαριστω για τα καλά λογάκια...!
καλημερούδιαααα με φιλάκι!

Maria Tzirita είπε...

Είμαι πολύ περήφανη που είσαι φίλη μου! Ελπίζω κάποτε να έχω τη χαρά να τα καμαρώσω όλα από κοντά! Φιλιά!

faraona είπε...

Ευχαριστώ Μαρία μου!Νασαι πάντα καλά!

Mariela είπε...

Πάρα πολύ όμορφα όλα!
Καλό φθινόπωρο Φαραώνα μου!

faraona είπε...

Επίσης Μαριέλα μου!Να μου εισαι καλά ,σ ευχαριστω!

Συνολικές προβολές σελίδας

Τα Αλατισμένα/5

Kαλώς τους!!!

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Κι έφαγον οι ακίνητοι την πάσα μου κίνηση. .

View My Stats
Κοινοποιήστε το στο Facebook
Share |

FEEDJIT Live Traffic Feed