Faraona

31/8/09

Corfu 2009



10 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλή βδομάδα και καλό μήνα εύχομαι!
Πέρασες όμορφα το καλοκαιράκι?
Φιλιά!

faraona είπε...

Eλενά μου επίσης καλό μήνα!Πέρασα λίγο κουραστικά αλλά όμορφα!Φιλια!

anepidoti είπε...

βρε καλώς την!!!!καιρό είχα να σε δωωωωω!!!!
υπέροχες μουσικές!!! νατασούλι συνέχιζεεεεε με την ίδια διάθεση!
υπέροχο σλάιντ!το καλυτερότερό σου!
καλημέρα μούρη!!!!

faraona είπε...

xaxaxa!ακου μούρη ,μη με λές εμένα μούρη γιατι αν σε πιάσω θα δεις...φχαριστωωωωωω ανεπιδοτη μου
φιλιάααααα!

koptoraptou είπε...

Ανάσταση! Ανοίξατε τα σχόλια! Μη τα ξανακλείσετε να χαρείτε! Ό,τι κι αν κάνετε να 'χει τρελό σουξέ και να περάσετε καλά!!!
Φιλιά πολλά!


ΥΓ: Μου λείψατε!

faraona είπε...

EΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΟΠΤΟΡΑΠΤΟΎΛΑ ΜΟΥ!νΆΣΑΙ ΚΑΛΆ!Δεν τα ξανακλείνω καλό μου ποτέ ,τοις ποτοίς ,,,χαχαχα!

kiki είπε...

Όντως έριξες πολύ δουλειά Φαραώνα! Πανέμορφα τα κοσμήματα. Πρέπει να ήταν μια υπέροχη έκθεση!

faraona είπε...

Κικί μου ηταν ήταν ...και παρόλο οτι κουράστηκα πάρα πολύ ειμαι ευχαριστημένη και γεμάτη!Σε φιλώ!

Talisker είπε...

ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΑΝΗΡΤΗΣΕΣ ΦΑΡΑ ΜΟΥ!

ΤΕΛΕΙΑ ΟΛΑ

ΚΑΛΟΓΟΥΣΤΑ ΚΑΙ ΔΕΜΕΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ

-ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΦΩΤΟ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ

ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΕΙΣΑΙ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ!
ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ
σε φιλω πολυ
καλο μηνα ματια μου!

faraona είπε...

Δεμένα με προσευχές...όπως το λές....κι οπως εννοω εγω τις προσευχές με αγάπη δυνατή ,ενεργή,δημιουργική και παραγωγική πρός όλους οσους αγαπάω...Σε φιλώ και σ ευχαριστω γι αυτη την πηγαία αγάπη ...μου ειναι πολύτιμη!

Συνολικές προβολές σελίδας

Τα Αλατισμένα/5

Kαλώς τους!!!

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Κι έφαγον οι ακίνητοι την πάσα μου κίνηση. .

View My Stats
Κοινοποιήστε το στο Facebook
Share |

FEEDJIT Live Traffic Feed